esmaspäev, oktoober 10, 2005

Mis ma ikka oskan öelda - oli jälle üks väga vahva nädalavahetus. Algas see meeleoluka kuulide veeretamise ja pokkerimänguga. Hüppeilma anti kah kohe mõnusalt mõlemaks päevaks. Esimese päeva enamasti manifestisin ja mässasin. Üks hüpe sai ka sellesse päeva: 3-way Tsoome ja MRI-ga. Noh, see oli selline naljakas hüpe. Mul oli kohati tunne küll, et tõmbasime TSoomega ennast exitis napilt head-downi ja siis me laperdasime ja keerlesime, polnudki sellist rokkimist jupp aega teinud. Miski hetk olime ikkagi stabiilsed, nii et MRI ka meile ligi sai. Ja kui ma siis lahti lasin, siis läinud nad olidki. Enam mina neid kätte ei saanud.
Pühapäeval läks igatahes paremini. Kaks hüpet: üks Ave ja teine Kadriga. Avega saime kaks dokki ka kirja. Ma arvasin, et läheb hullemaks rokkimiseks, aga tegelikult oli päris äge hüpe. Eriti kui arvestada seda, et ma ei ole niiväga kõva lendaja... veel :) Kadriga dokki me ei saanudki, aga selle eest püsisime päris hästi levelil ja nägime teineteist kogu aeg. Nii et tegelikult oli kah päris hea tulemus. Minu arvates vähemalt.
Ja nagu pühapäeval vaikselt räägitud sai, siis järgmise aasta eesmärk on B-kat ja seejärel hakkan FF-i õppima :P

Kommentaare ei ole: