kolmapäev, august 30, 2006

Istun üksi kodus

Nädalavahetusel käisin Nõva ja Pedase kandis seiklemas ja telkimas. Ilus loodus ja mõnus olemine - selline rahulik ja kuhugi polnud kiiret ka. Segastel asjaoludel sattusin laupäeval isegi ühtedele suvepäevadele.
Nüüd siis linnas tagasi ja eile olin juba valmis tänaseks tööpäevaks. AGA võta näpust! Minu nats paistes kurgumandel otsustas eile tramburaid tegema hakata ja palaviku üles lüüa. Takkaotsa hakkas kõrv kah veel valutama, nii et magama jäin alles kell öösel.
Nüüd ma siis ei istugi tööl arvuti taga, vaid kodus. Närin antibiootikume (kas ma olen öelnud, et ma ei ole ravumite, eriti tablettide, fänn?) ja loodan, et uueks nädalaks olen jälle rivis :)

2 kommentaari:

Triin ütles ...

Saa siis ruttu terveks.! :)

alice ütles ...

Head paranemist Sulle!