teisipäev, märts 25, 2008

Mehel ja mehel on vahe

Elioni tegelased käisid täna mu uude asukohta interneedust paigaldamas. Tüübid möllasid kenasti: vedasid kaabli ukse tagant teisele korrusele karpi, lisaks klammerdasid korteri sees oleva kaabli ka ilusti lae serva ning tõid piki tapeedi triipu alla ka (noh, et oleks visuaalselt ka ilus). Natuke jäeti veel kaablit pikemakski, et saaks vajadusel asukohta muuta.
No kuidagi ei saanud mitte meenuda eelmine kord, kui mul neid kaabeldustöid tehti.
Tüüp vedas enam-vähem sobiva pikkuse kaablit ära, keeras karbi otsa ja tööd tehtud olidki. Ma siis ise lohistasin kaabli seina äärt pidi õigesse kohta kohale.
Igatahes ma olin kohe täna rõõmus ja tänulik, kui kõik asjad ära tehti ja mul polnud muud vaja teha, kui modem ja digiboks järgi lükata!

Kommentaare ei ole: