kolmapäev, oktoober 15, 2008

Ma olen nüüd tubli olnud (kes ikka Sind kiidab, kui mitte ise, eks!). Nädala jooksul 4 treeningut, möödunud nädalate 0 kohta, pole paha.
Peale igat treeningut ilmnevad miskised lihasgrupid, mis järgmisel päeval endast rõõmsalt märku annavad. Õnneks siiani päris puujalgselt ringi liikuma pole pidanud. Hea asi on see, et võib tõdeda, et trenn mõjub.

Üldiselt käin ma siiski trennis suht-koht ennast kohale ajades. Pärast samas rõõmustades, et ikka läksin. Hetkel tundub see ainus lõõgastav ja rõõmustav ettevõtmine.

Tööl on hullumaja, energia saab päeva lõpuks otsa ja tuju kaob ka alla igasuguse arvestuse. Inimestega suhtlemisest ma parem ei räägigi.

Palun midagi lõõgastavat ja tujutõstvat. Aitäh!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mine õue! Super ilm, päike väljas, soe. Kui veel ratta või rullikatega seda teha, siis on spordikomponent boonusena juures.
Töö kannatab homseni ka :)

Indrek ütles ...

vaata et sa ennast ära ei katkesta! mul üks sõber, kes nüüd 35'selt haige seljaga elama peab, otsustas ka kuskil miskil ajahetkel, et nüüd aitab logelemisest ja hakkab trenni tegema.

tegi samuti mitu korda nädalas - ning kuna organism sellega ikka harjunud polnud, siis nüüd on tulemused käes (paar aastat hiljem)