neljapäev, mai 14, 2009

Audimees tuli minu õuele ärplema

Sõidan mina täna hommikul rahulikult tööle, kui miskine sahkerdis Audi end mu auto sappa istutas. No ikka korralikult, ei mingit pikivahet ega midagi.
Sõidan edasi rahulikult, spidoka näit seal 50-60 vahel, kui eesolev foor hakkab vilkuma ja muutub kollasekski ja mina otsustan foori taha pidama jääma. Audimehele see idee aga ei meeldinud. Sai hirmus kurjaks ja sõitis foori juures mulle kõrvalritta, ise midagi seal vehkides. Ma lihtsalt kommenteerisin, et ära sõida siis nii p*****s. Ei tea, kas ta ka aru sai. Edasi oli aga kohe näha, et Audimehe peas küpses "vägev" plaan. Enne kui tuli roheliseks jõudis minna, võttis ta kohalt ja reastus loomulikult minu ette. Ei pidanud just ajuhiiglane olema, et arvata, et ta seal pidurdama hakkab. Kuna minu Opel ei kiirenda nagunii nii hoogsalt, siis sain talle ainult lehvitada, kui ta üle kolme rea parempööret sooritama asus.
Ahjaa, ega ta suunatuld ka ei tunnistanud.
Tra, õppige liiklema, maivõi või jätke korralikult liiklejad rahule.

1 kommentaar:

isemõtleja ütles ...

Me võib-olla lihtsalt ei küüni nende eriliste liiklejate mõtteviisini?