reede, november 27, 2009

jätkuks...

eelmisele postitusele. Ma olen nüüd kaks hommikut trennis käinud. Tuleb tõdeda, et ei ole paremat äratajat, kui seda on trenn. Teisalt on jällegi pulss juba riideid vahetades laes ja trenni ajal voolab vett ojadena. Ma ei mäleta, et midagi selliset oleks varemalt täheldanud. Aga võib-olla on see sellest, et ma pole ka ikka väga pikka aega trenni mõttes trenni teinud.
Ja kolmandaks on mu keha igalt poolt nii valus, nagu oleks peksa saanud. No tõsiselt. Püsti tõusmine on konkreetselt valus ettevõtmine. Aga see on kohe kindlasti varasemast mitte treenimisest. Sellegi poolest ma ei jäta jonni, homme lähen jälle. Ükskord olen taas vormis :P

3 kommentaari:

ES ütles ...

jood kohvi enne trenni?

Pirts ütles ...

mh, ma mõtlesingi, et kohviga oli miski teema trenniga seoses... no ma tänan meelde tuletamast :)

isemõtleja ütles ...

Ja mis teema selle kohviga enne trenni siis on?
/ Mul voolas kah paar viimast päeva vett ojadena - krae vahele :-)