reede, veebruar 19, 2010

Pimp my blog!

Mõtlesin, et siia must-valge-halli maailma võiks natuke erksamat kraami kah tuua :)

Uuendus: Mul võttis kah mõningase aja peale silme eest kirjuks. Peab miskit muud välja mõtlema. Krt, ma ei saa oma posti kommenteerida, mis erijama see veel on?

6 kommentaari:

Kristjan Kuru ütles ...

Dziisasfakingkraist. Ma loen edaspidigi RSS-i.

CV ütles ...

Appi! Kas ma pean tõesti RSS'i selgeks õppima?!?!?!

Minu silmad arvavad Sinu ideest:"Hea idee, aga väga s*** teostus.".

wolli ütles ...

ma loen kõiki blogisid ja uudistesaite niikuinii ainult RSS voogude kaudu, nii et minu poolest võid sa kasutada ka roosat kirja rohelisel taustal. :p

Pirts ütles ...

Noh, nüüd peaks küll silmadel super-easy olema :)

CV ütles ...

Hehee. Parem kindlasti kui kollane, aga ...

... täna on virisemise päev. Nüüd on igav!

Pirts ütles ...

Jah :) Ma ei viitsinud sellega rohkem hetkel tegeleda. Miski päev jätkan.