teisipäev, juuni 08, 2010

Minu -5 kg projekt ei idane ega mädane. Kuu aega ja ei miskit.
Ma olen ühe kuu jooksul velonud rohkem kui ma elus ever olen seda teinud.
Ma olen hüpanud rohkem kui varasematel hooaegade hüppepäevadel ever.
Ma olen saia söönud vähem (jah, sai on paha-paha, aga seda on siin nii palju ja igal pool, et mul hakkab saia nähes juba paha), kui siin elades ever.
WTF?
Noh, vähemalt pole ka kaal tõusnud.

16 kommentaari:

Parasiil ütles ...

lihtne, rasv asendub lihastega. Lihas on raskem kui rasv

Mann ütles ...

hakkasin kah ütlema, et sul rasv asendub lihastega ju, aga näe, parasiil jõudis ette.

miks sa üldse -5 tahad?

Pirts ütles ...

Well, ma tahaks mõndadesse oma pükstesse jälle mahtuda :) Ega muud suurt põhjust polegi.
See 5 kg on siin miski perioodi jooksul lihtsalt juurde tiksunud niimoodi vaikselt ja salaja.

ES ütles ...

rasv ja lihased jah, õige jutt.

aga naistel on veel üks potentsiaalne seletus sellisele olukorrale ...? ;)

Pirts ütles ...

Noh, eks vaatame selle rasva ja liha juttu :)
Wing, selle potensiaalse olukorraga pole siin miskit pistmist.
Puhas varasem laiskus :)

CV ütles ...

Ma nüüd copy-pasten Su enda kommentaari minu blogist samasisulise postituse all :D

"Kle, ära selle trenniga nüüd üle ka pinguta :) Selliste mahtude juures ma üldse ei imesta, et kaal muutuma nii pea hakkab. Pigem kasvab lihas ja rasv väheneb, aga kaal mitte."

Ma tean, et see ei lohuta, aga ... minu kaal vähenes -5kg alles südamevaluga.

PS. Ma ei ole üldse õel.

Pirts ütles ...

Eh, ega kõlagi õelana. Ma seda velovärki teen kah rohkem sellises kruiisimise tempos. Mul ju linnavelo, sellega ei kannatagi hullult rapsida õnneks.
Aga no hea enda tarkust lugeda ja meelde tuletada :P
Aga eks see kaalu mittelangemine tekitab ikkagi trötsi :)

ES ütles ...

kunagi lugesin mingi salenemisteemalise leheartikli sabast ühe kommentaari, mille sisu oli umbes "kaotasin suvega 25 kilo. kuidas? sõitsin iga päev 30 km rattaga"

ja kui kaal ei kaogi, siis vähemalt on enesetunne parem ja tervis ütleb ka aitäh
:)

annika ütles ...

Eemalda menüüst kaheks nädalaks süsivesikurikkad toidud - pasta, riis, kartul. Ka nisujahu tooted ja magus kraam.

Tee vähem trenni, 3 korda nädalas piisab küll. Või siis vaheta pooled rattasõidud kõndimise või jooksu vastu. Tugevamalt söö peale trenni.

Ja töötab ilusti. Süsivesikuid peaks üldse vähem sööma, aga see ei tähenda muidugi, et pasta või kartul välistatud peaks olema. Lihtsalt kui tahad kaalus muutust näha, siis oleks mõistlik mõneks ajaks sellest kraamist loobuda ja hiljem tasahaaval uuesti menüüsse lisada, aga 1-2 korda nädalas max.

Ausalt, see töötab.

Ja nälja peletamiseks soeta endale pähkleid või kõrvitsaseemneid. Neid viimaseid on ikka päris mõnus krõbistada :)

Pirts ütles ...

Annika, tänud. Katsetan järgi ja vaatab, mis saab :)

Kris ütles ...

Mina sain ka kaalulanguse ikka kartulite (kuigi ma neid enivei ei armasta) asendamise rohelisega. Ikka pool tallergut värsket köögivilja ja siis peopesa suurune mittepaneeritud lihatükk ja suts kartulit-pastat.
Ja veejoomine ka ofkoors, see omaette juba aitab.

autor ütles ...

Üks variant on veel väikseksjäänd püxid pisiõele kinkida ja uued ning sobivad osta
:-P

unihiir ütles ...

Mina jälle soovitan süüa ainult kartulit.

Jajah, ja pükse võib ju pisiõega vahetada :P

Kusjuures selline kaalu mittelangemine suure vaevanägemise peale viib moti ikka sajaga alla.

Pirts ütles ...

Hee, ma kahtlustan, et mu püksid on mu "pisiõele" kõik kukekad :) Ja noh, ma keeldun ka number suuremaid pükse ostmast.
Kui miskit ei muutu, siis käin varsti palja p-ga ringi :D

Allan ütles ...

Kui enam absoluutselt misku muu ei aita, siis tule riisidieedile. Ma siin meeleheitlikult möllan et kasvõi paar kilogi tagasi saada, aga sittagi, muudkui langeb :)

CV ütles ...

Käisin kolmapäeval Tallinnas. Ma olin oma õetütrele(!) masendusega kuu aega tagasi ära saatnud need "skinny jeans" (püksid, mis kunagi olid mõnusalt parajad ja nüüd enam jalga ei mahu). Damn! Nüüd kolmapäeval kõndis nendes mulle vastu õetütre asemel õde, kes on alati ülekaaluline olnud. Vot Sulle motivatsiooni!