teisipäev, august 03, 2010

Järelmõjud

Ma nüüd närin antibiootikume järgmised nädal aega. Selgus lõpuks, et mu PS-i ajal tekkinud seljavalu polnudki tegelikult niisama lambist seljavalu.
Täna sain testi tulemused kätte ja no põletik, mis põletik. Noh, peale rohkem kui nädalast põdemist, söön ma seekord neid suht hea meelega. Saab lõpuks vaevast lahti.

Haa, hea "nali" ka Hollandi süsteemist. Üritasin tegelt arstile juba eelmine nädal saada, aga selgus, et mu oma arst puhkusel. Helistasin siis asendusarsti kabinetti, kust mind aga nimekirjast ei leitud ja arvati, et kuna mul palavikku pole, siis äkki ikka ootate kuni tekib palavik või kui te oma arst puhkuselt tagasi on. Pole siin Euroopas need asjad kohati nii palju helgemad, kui Eestis. Aga hää see, et kui nüüd lõpuks oma arstile sain, siis sain ilma etteregistreerimata oma asjad jonksu ajada.

2 kommentaari:

CV ütles ...

Haa! Järgmine pesuway ohver.

Pirts ütles ...

Haa! Nii ilmselt on jah.