pühapäev, november 28, 2010

SF 3.päev

Eile oligi kergelt vihmatibune päev ja suurt miskit korda ei saatnud. Aga natuke siiski.
Väike shopping või pigem kohalike brändidega tutvumine (Victoria's Secret, Guess jms). Eriti ei ostelnud, soetasin paar särki ja ühe kampsiku külma peletamiseks. Poodlemine on siin veel tüütum, kui Eestis. Rahvast ja lärmi on liiga palju ja väsitab kohutavalt.
Golden Gate Park - Jaapani teeaed. Oli hästi pisike, aga selle eest hästi armas. Mina jäin käiguga rahule. (Allpool oleval pildil on näha Matit turnimas poolkera kujulisel sillakesel.)
Lõuna Japan Towni Korea restoranis. Nämm! Keele viis alla :)
Vaade õhtusele tuledes linnale Twin Peaksil (tsekka eelmist postitust).
Jetlagiga on veel nats tegemist. Õhtul tahaks pikutada, aga see kipub selliseks sügavaks uneks kätte ära. Eile ajasime ikka end 9-10 vahel õhtul karkudele ja tegime tunnise ringi kohalikus õllekas. Kus mekkisin loomulikult kohalikku kraami. Tuleb tõdeda, et mu meelest on siinsed õlled kergelt mõrkjad.

Eilse tatise ilma tõttu korralikku kaamerat kaasa ei võtt ja nüüd ongi paar pilti ainult telefuuniga jäädvustatud.

2 kommentaari:

Kristjan Kuru ütles ...

Ma olen siiani arvanud, et Victoria's Secretis käiakse pigem pesu ostmas, mitte kampsikuid. Ilmselt ma olen väheselt informeeritud.

Pirts ütles ...

Kampsik sai jah ikka mujalt ostetud. Aga muidu müüb Victoria's Secret igasugu muud trääni ka peale pesu.