esmaspäev, veebruar 07, 2011

Tron Legacy

Käisime eile üle miljooni aasta kinos. Oli 3D. Oli IMAX. Kodus neid kahte pole, seepärast sai ka selline filmivalik.
Ma pole eriti neid 3D asju vaadanud, ainult korra Tallinnas. Seekord anti ette sellised üübersuured prillid. Päris lahe oli saalitäit mesilase silmadega inimesi kaeda.
Noh, 3D oli ja IMAX oli. No nii palju oli kohe, et ma oleks esimese hooga tahtnud kohe 10 rida taha poole joosta (selja taga oli küll vähem ridu), sest tähed ekraanil kukkusid hirmsal kombel ründama. Silmad jooksid üles-alla ja pooleldi kõõrdi, pilt oli jube suur ja liiga lähedal ning inimesed filmi sees olid ka ebanormaalselt suured.
Heli oli ka peen ja värki ja kõva ja.... kohati nii, et ei saanud aru, mida parasajagu ekraanil jahvatati. Helimees jättis vist miskid nupud keeramata.
Noh, mina ei tea, ma lakke küll ei hüppaks selle asja peale. Võimalik, et oma osa sellekohasel arvamusel on asjaolu, et film ise oli minu jaoks suhteliselt... igav.

Kommentaare ei ole: