esmaspäev, september 19, 2011

Toskaana, september 2011 ehk naised naudinguid nautimas...

Capodimonte -> Mupodimonte!
Tuleb vist normaalne päev.
Me oleme väärt kõike seda, mis siin on.
Karin vaadet nautimas.

Kes autoga sõidab? - Katus!
Ma ei teagi, kas võtta kohvi, et see nauding üle läheks?!?!?
Elu läbi roosa prill-laua.
Kompa kuivatusrestiga.

Pubekate klubi 30+
Mis ma siis praegu teen? - Emmm... päevitad?
Te võite mind ka idioodiks sõimata, ma olen selle ära teeninud!
Viinamarjad ei olegi hapud!

Ma ei taha tülli minna. See on nõme koht! Sellest saab ainult seelikut ja kardinat teha. (Pilota ei ole kahepaikne!)
In vino veritas!

Horseplay on basseinis keelatud.
Mis Sul viga on? Ainult üks inimene kogu maailmast ei hooli Sinust!
Annelil on põlved ka koos!
Beckhamid said ju ka tütre! - ?????
Anneli nautlemas.

Kuulge, ma ei ole nii rõve! - Sulle ainult tundub nii!
Feissbukk on nagu poissmehe külmkapp: tead küll, et on tühi, aga ikka piilud.
Karin -> Anneli "Seks ja sibulad!" (don't ask)
Öösel tuleb raadiost ainult Itaalia ulg
Kui on armastus, siis elad ka mägionnis.

Anneli, Kaisa, Karin - see oli täpselt see reis, mida nüüd ja praegu just vaja oli. Järgmise korrani :)

2 kommentaari:

isemõtleja ütles ...

Nagu Sa ise ütlesid: In vino veritas!

fotopesa ütles ...

Ohh naised - mõnus mõnus :)