neljapäev, oktoober 27, 2011

Juuksurid ja lokid

No aru ma ei taipa, mis teema on juuksuritel lokkidega? Ärge saage valesti aru, mul ei ole mu lokkide vastu midagi, aga üle võlli ei tasuks ka asja keerata.
Käisin täna järjekordselt juuksuris ja alati (va mu oma juuksur Tallinnas) satutakse vasikavaimustusse mu lokkidest. Et oi, kui armsad lokid jne jne. Ja tuleb tunnistada, mul pole ikka kräsus juuksed, vaid lokivad kergelt.
Ja siis kui föön välja võetakse, keeratakse neid juukseid nii- ja naapidi ja topitakse kõikvõimalikke geele ja muid möginaid pähe, et ikka rohkem lokiks. Kurja, ma näen välja nagu Whitney Houston 90-ndate alguses seal Bodyguardi filmis (ei, pilti ei tule).
F*king hell. Kus ma nii aru saan, kas see juukselõikus nüüd ka tavapäeval normaalne välja näeb.

Kommentaare ei ole: