kolmapäev, märts 07, 2012

Vingumise osakonnast

Oeh, ma kohe ei mäletagi, millal ma viimati nii haige oleks olnud. Tavaliselt piirdub mu tõbine olemine päeva-kahese maasolekuga ja tihtipeale on see seotud lihtsalt rämeda nohuga, mis ca 1,5 päevaks mõtlemisvõime halvab.
Seekord, oeh, seekord, on ikka paha. Köha on, palavik on (täna hommikul küll õnneks polnud, jeii!), nohu on. Viimasel kahel päeval on lihasvalu ka veel lisandunud. Need õhtud olen valuvaigistit võtnud, et üldse magama saaks jääda. Tänu lihasvalule ei suuda kaua ühes asendis olla ja nii tuleb järgmine sobiv otsida. Mina olengi esivänderdis!
Arst ütles, et tegu on viirusega, mis peaks ca nädala jagu kokku kestma. Mis tähendab, et paar-kolm päeva peaks seda piina veel jaguma. Ma ei kujuta ette, mis siis saab, kui see kauem kestab. Lähen nõuan röntgenit ja vereproovi või ma-ei-tea-isegi-täpselt-mida-kõike-veel.
Haige on ikka ääretult nõme olla!
Voh nii, sain virisetud!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Hello Piret,
Maybe I'm wrong but I think you were ill when you wrote this...:-)
Today (22/03) we met in the dunes when we were both running there. I was there with the son of my neighbour. It would be nice meeting once more. Give me a call if you like...0650698285.
Greetings Pieter