laupäev, märts 09, 2013

Vigane pruut


Neljapäeval olin nii osav, et suutsin oma rolleriga teeperve rammida ning selle tulemusel paar kukerpalli betoonil teha. Tuleb tunnistada, et nii kui käntsu käisin, oli kohe ca 4 inimest mu ümber, kes kõikvõimalikku abi pakkus: kes teatas, et tal on tekk autos, kui mul külm peaks olema ja no enamus ei lubanud mul lihtsalt liigutada ja keegi kutsus kohe ruttu kiirabi ka.
Kohale sõitis kaks politseiautot ja vilkurite ja signaali saatel kiirabibrigaad. Mul tegi see isegi nalja, sest nii hull see olukord nüüd ka polnud.
Miskit hullu õnneks ei juhtunudki. Kiiver oli peas ja ma sõidan ringi tsiklijakiga, millel igal pool kaitsmed sees. Ehk et nägu on kriimune (nagu pildilt näha) ning parem põlv on lõhki (mida pildilt ei ole näha). Põlvelt kraapis ikka naha maha ja selle tulemusena paistetas too üles. Liikumine on aeglasem kui teol, kes kurvis pidurdab, selle tõttu. Iludusvõistlustele ilmselgelt mõnda aega nüüd ka asja pole :D
Aga nüüd on mul siis kogemus ka Hollandi tervisesüsteemiga. Kui siiani olin ainult perearstil käinud, siis sedakorda õnnestus isegi ambulansiga haiglasse sõita. Esimene ots läks kiirelt: röntgen põlvest ja rinna piirkonnast (ilmselt jäi käsi kukkudes alla ja siiamaani teeb tiba valu) tehti suht kiirelt ära. Aga arsti pidin ca 4 tundi ootama. Kokku veetsin seal haiglas 5 tundi! Noh, vähemalt on hea teada, et luud terved.
Seiklus missugune! Ma pole küll kindel, et ma just sedasorti seiklust taga ajaks.
Nüüd ootan huviga, palju mulle see "lõbu" maksma läheb. Tervisekindlustuse "omavastutus" on 350 eurot, tea kas tiksub selle täis või saab odavamalt hakkama.

3 kommentaari:

autor ütles ...

Ja endal nii naljakas?

Pirts ütles ...

Nojah noh! Ega ulgumine olukorda ka paremaks poleks muutnud :)

ES ütles ...

nojah, selgelt näha, miks fullface kiivrid märgatavalt paremad on kui lahtised :)