neljapäev, oktoober 03, 2013

Huumorinurk

Saabus minu meilikasti automaatkiri tööpakkumisportaalist, kus muu hulgas märgiti järgmist:
"Loed seda kirja, kuna meie andmebaas kirjeldab Sind sobiva kandidaadina. See aga annab Sulle võimaluse kandideerida Karkassi monteerija ametikohale."
No väga tore.

Tegin siis huvi pärast kuulutuse lahti, et vaadata, mis seal siis on:
Töö kirjeldus
Pehme mööbli karkassi montaaz, detailidest karkassi moodustamine.

Nõudmised kandidaadile
hea pingetaluvus
kohusetundlikkus ja täpsus
koostöövalmidus
oskus töötada meeskonnas
töö sobib meesterahvale

No enamustele tingimustele ma ikka vastan, kuigi viimati tsekates ma veel end ümberlõiganud pole ja no tõesti karkassidest või monteerimisest ei tea ma mitte kui muhvigi.

Aga ma muidugi tänan mind meelespidamast :D

Kommentaare ei ole: