reede, aprill 22, 2005

Ühistransport imeb

Üritasin mina siis täna oma kallitele sugulastele üllatust teha. Nimelt toimub täna õhtul üritus, kuhu ma esialgsete plaanide kohaselt kuidagi jõudnud poleks. Suutsin oma plaanid ümber mängida ja otsustasin tänase trenni ka veel vahele jätta.
Üritus toimub Sakus, sinna saab teatavasti "kutsikatega" ehk siis marsaga. Mõeldud-tehtud, sokutasin oma ägeda motosportlase kostüümi töökaaslase autosse, et seda mitte endaga igale poole kaasa vedada ning jalutasin Kalevisse marsat ootama. Eh-hee, mis te arvate, kas sealt on võimalik 18:45 marsa peale saada? Ei ole. Ei ole ka võimalik 19:00 ja 19:15-se marsa peale. Edasi mina passida ei tahtnud, mu vaene väike tagumik oli läbi külmenud ja võtsin mina suuna kodu poole. Selle 4km-e kiirkõnni peale ei saanud ka sooja sisse.
Pole siis imestada, miks ma igal pool jala käin või ei käi siis üldse.

Kommentaare ei ole: