esmaspäev, juuni 27, 2005

Pikk nädalavahetus

Hakkas pihta kolmapäeva teise poolega. Kulmineerus see pannkookide küpsetamisega ja ohtra veini joomisega. Läks viimane alla nagu vesi.
Edasi Kuusikule, kus ma küll ühtegi hüpet ei teinud, aga olin niisama ilus. Sealt siis läbi Tallinna ja poetreti Võsu poole jaani pidama. Väga vahva... saun oli mega ja öine supelus veel ägedam. Pikkade varrukatega pluusiga -5 magamiskoti alla magama minek ei olnud päev või siis öö idee :)
Hommikul siis jalad selga ja Narva poole teele. Ilus autode rong oli. Lust vaadata kohe. Kohapeal tehti kaks An2 tõusu, milledest ühel tehit hädahüpe. Viimased tegelased said 900m peal vist alles välja. Kõik läks hästi, lennuki õliandur oli nats õhtal. Kuna nälg tahtis silmnägemise ära võtta, siis seadsime ennast kohalikku gurmaanlasse sööma, kus kõik söögid ripu-rada-pidi otsa said. Süüa nad siiski kõlbasid ja raha ka nii väga õnneks ei tahetud.
Õhtul siis koju tagasi, vahepeatuseks Viitna kõrts õhtusöögiks. Enamuse teest magasin lihtsalt maha, sest silmad ei suutnud lihtsalt lahti seista.
Hommikul Pärnu siht silme ette ja tuld! Alul pidin A. auto kohale viima, sest mees pidi ise EETN tõusu peal olema, mis küll tugeva tuule tõttu ära jäi. Sõitsin siis koos paari tegelasega siiski kaasa, mis sest et hüpata ei saanud. Vahepeal õppisin ralli käigu ära ja aeg läks nagu niuhti. Terve selle minu jaoks mitte hüpatava päeva jooksul jõudsin endale ühe murumütsi valmis heegeldada. (Nüüd peab süvenema, kas ma tahaks veel umbes 10-le inimesele sarnast käsitööd teha.)
Õhtul saun ja kämping Jõekäärus. Õhtumuinasjutuks olid kämpigus ööbijate wc-lood. Ma kui kõige mannetum, ei osanud peale prilllaua loo midagi rääkida. Kuulasin siis unesegaselt teisi, kuni üks hetk ära kukkusin.
Pühapäeval tuli Tallinnast kohale L410, vahva! Sain ennast varju järjekorda... Kusjuures vahepeal tundus, et minu needus, mitte leti pealt hüpatud saada, ei saa mitte ümber. Kui lennukit tankima taheti hakata, selgus, et tankimismasinal oli mingi jama ja see sõitis ennast remontima. Siiski mõningase aja pärast oli tankur tagasi ja lennukile söödeti kütus sisse. Pirts oli ka kenasti tõusul ja nii ma siis ka selle lennukiga lõpuks üles sain. Uksel tekkis küll kerge segadus, et kuidas ma siin ennast küll paika pean saama. Aga lõpuks sai kõik korda ja nii ma sealt ka välja hüppasin. Ilma saltota! Jee... kuigi ümber oma telje tegin küll tiiru ja pärast kõhuli olles ei saanud kuidagi pöördeid välja. 1000m peal avamine ja maa poole ajama.
Jõudsin kohe järgmisele tõusule ka ja sain 15 seki redelile kirja. Exit oli väga viis (lõpuks ometi!) ja loodetavasti jääbki nii. Avamine toimus alles 900m peal, ei saanud mina sellest altika näidust õieti aru... aga lõpuks oli kõik korras. Hüppe nr oli 13!
Õhtul MAM-i juurest saunast läbi ja kl 1 paiku öösel jõudsin õnneliku ja väsinuna koju :)

Kommentaare ei ole: