esmaspäev, juuni 06, 2005

Tegus nädal oli...

Eelmise nädala kohta võib öelda nii, et kaunis tegus oli teine. Pooled õhtud läksid pakkimise õppimise tähe all. Lisaks üks sünnipäev ja veepall ja tervisejooks Harku metsas. Hüppama ei pääsenud, aga pakkimiseksam sai tehtud.
Maraton jäi küll ära, ei julenud oma jalga sinna küll kiusama minna. Kahe nädala pärast see-eest võiks mingigi vorm olla, et Haanja küngastel vastu peaks.
Pühapäeva õhtuks olin paras laip. Pool päeva magasin lihtsalt maha. Traditsioonilisest pannkoogi õhtust ei tulnud ka selle tõttu mitte miskit välja (erinevatel põhjustel pole juba 3 nädalat seda toimunud).
Tundub, et ega see nädal oluliselt teistsugusem ei tule. Ma isegi ei suuda mõelda, mis ajal ma trenni tegema peaks või poes käima või süüa tegema.
Antagu rohkem päikest, mu patareid on siis ka rohkem täis ja tõenäoliselt pean ma need 3 nädalat, mis puhkuseni jäänud, ka vapralt vastu :)

1 kommentaar:

Kristjan Kuru ütles ...

Elementaarne, Watson.
Poodi mine siis, kui külmkapis midagi pole. Sööma peab siis, kui kõht tühi on.