neljapäev, detsember 22, 2005

Eile õhtul kodus kraamides mõtlesin, et see aasta on ikka küll hoopis teistmoodi. Või õigemini sügise osa siis. Suvel olen nii ehk naa ringi kapanud kogu aeg.
Aga ma ei mäleta aega, kus sügis oleks nii paljusi üritusi täis olnud. Vabad nädalavahetused võib vist kahel sõrmel üle lugeda...
Ja siis veel see värk, et jõulutunnet pole see aasta ka peale tulnud. Seega ei ole mul jõuludest ka veel üleküllastus tekkinud, nagu tavaliselt. Küll ei taha ma mitte ühtegi keskusesse minna, sest inimmassid ründavad seal hullu moodi. Aru ma ei taipa seda kingihulluse värki... Ok-ok, ma olen ka mõned kingid valmis pannud... aga no need on ka sellised, mida teistel vaja läheb, mitte ei jää nurka tolmu koguma või riiulisse seisma. Parem siis juba kott mandariine kinkida, vähemalt maitseb heasti :P
Linnas iseenesest on küll hea ära pageda. Homme siis minema siit hullumajast, et varsti jälle tagasi tulla... :)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Täähh.. see kink mulle sobib küll vääägagi häste :D ...