teisipäev, detsember 27, 2005

Nüüd on siis juhtunud see, mis tõenäoliselt kohati iga naisterahvast (aga võib-olla ka meesterahvast, aga nemad ei tee sest nii suurt numbrit) kimbutab. Nimelt olen ma mõningatest hilpudest välja paisunud.... Nõme värk küll... noh, ma ei hakka vabandusi otsimagi.
Aga asi päädib sellega, et mul tuleb lauatamiseks uusi püksa nüüd otsima hakata!

5 kommentaari:

Kristjan Kuru ütles ...

Ma pean ka poodi minema. Olen ülikonnapükstest välja paisunud. B46 olid. Sellest väiksemat meeste numbrit pole olemas.

Anonüümne ütles ...

häh, ma ütlesin sulle, aatomik, et sa rsk oled paksuks läind..ja mis sa vastasid? höhööö, iseoled, iseoled, nagu mingi eit maivõi...

Toomas ütles ...

eks vanust ole ka juba omajagu:P

Eveli ütles ...

ei no ma vist ei hakka siin välja ütlemagi, mis küsimus mul seda postitust lugedes esimesena tekkis.
lisaks kõigele muule lugesin "lauatamises" asemel "laulatamiseks".
:)

Pirts ütles ...

jajah Eveli, selle esimese küsimuse vastus on ei, vastasel juhul poleks mul lauatama asjagi :)