teisipäev, veebruar 28, 2006

I got my own :)


Vot võtsin kätte ja ära tõin.
On teine selline ilus. Ma ütleks, et isegi naiselik. Tagasihoidlik, aga armas.
Strateegilised mõõdud:
Pikkus 156cm, keskkoha laius 25cm, keskmine jäikus.
Nimeks on tal Forum RE:MX ja näeb tema välja selline:

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

no ja kuhu jäi nitro black widow või misse oligi?

Pirts ütles ...

kas ma tahtsin seda või?

Jüri Kaljundi ütles ...

Hmm, kas 156 cm sulle liiga pikk ei ole :)

Pirts ütles ...

Tead Jüri, ma arvan, et ei ole. Ma olen 2 viimast aastat 159-ga sõitnud ja lühemaga puudrisse eriti ei tahaks ronida ka :)

Kadri ütles ...

palju õnne :)

Indrek ütles ...

täitsa ilus kohe, nagu kunstiteos suisa :D vaata et siis liiga talle ei tee :P

Jüri Kaljundi ütles ...

Puudrisse siis puudrisse, mujal aga oleks 156 pigem mulle paras :)

Maris ütles ...

opaaa :) väga ku:l