neljapäev, märts 02, 2006

Võidujooks

Järjekordselt on minu peale laskunud tunne... Et ma jään pidevalt rongist maha. Nii palju on teha ja veel rohkem tahaks teha. Aga on üks väike probleem, AEGA NAPIB - pidevalt.
Keegi võiks mu elamise korrasolekul silma peal hoida - siis ma saaks ka veepalli mängimas käia. Praeguse seisuga see mu ainus vaba õhtu ja ma pole ka täheldanud, et tolm mu korterist ise lahkuks - kord nädalas siiski ju võiks :)
Ja siis mul on juba mitmendat päeva meeletu koogi isu. Kook tahab aga kokku mätsimist ja ahjus küpsemist. Täna võtan kätte ja teen üks õunapüree kook :P (kui ma selleks aega leian loomulikult).
Ja siis ma lubasin mütsi kududa, no sellele peaks ka täna kuidagi pihta saama.
Ja siis...
Ja siis...
Ja siis...

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

aga mida sa siis teed iga õhtu?

ja õigetele asjadele aja pyhendamiseks on vajalikud PRIORITEEDID!