neljapäev, september 28, 2006

Time planning

Oll siin ka kirjutab, et tal on vaja teha "'isiklike tegemist vajavate asjade' listi" Vot mul on kah vajadus selle asja järele.
Suurematest "projektidest" on praegu käsil Hispaania, mis juba paari nädala pärast toimuma saab ja jaanuarikuine Itaalia lauareis. Peaks olema mainitud järjekorras, aga miskipärast on hetkel aina rohkem päevakorral viimane. Põhjus tõenäoliselt selles, et Hispaania reisu pärast ma niiväga ei muretse :) Lauareisi jaoks on veel vaja majutus bronnida, lennupiletid osta jne jne. Ja peale kõige muu võiks veel paar inimest juurde leida. Aga ma olen veendunud, et küll see ka paika loksub :) Ma ju olen nii tubli.
Aga lähemas plaanis:
- peaks nädalas paar korda lisaks rootsi keelele ka kuskil trennis käima. Millal? Kus? Mida?
- lennuväljale tahan veel see aasta jõuda
- sõprade jaoks tuleb rohkem aega leida
- tõenäoliselt on siin veel asju, mis meelde hetkel ei meenu
...
Aga et valet muljet ei jääks, et mu elu on hukas, siis tegelikult on mul igas päevas oma väike päike olemas :)

4 kommentaari:

CHIC-HANDSOME ütles ...

life just a good

Maris ütles ...

Mul meenus just üks tegemist vajav asi - Euroopa Ravikindlustukaart. Ja ma nimetaks ümber lauareisi siiski laua-suusareisiks :D

cal6 ütles ...

miks lauareis jaanuaris? veebruar on selliste ürituste jaoks palju lahedam :)

k @ veebruaris itaalia dolomiitides :)

Pirts ütles ...

jaanuaris... sellepärast, et peale meie käiku hakkab kohe kõrghooaeg ja majutus ja asjad on kõik kallimad kohe.