neljapäev, november 09, 2006

Juusturestoran

Eile sai külastatud pealkirjas mainitud restorani.
Miljöö mul meeldis. Kuigi restorani osa seal oli ikka suht väike. Umbes nagu Elevandi üks ruumidest. Aga kuna enamuse külastajatest moodustas meie enda seltskond, siis ei häirinud see mitte.
Kuna kellaaeg oli hiline, siis ma väga praadidele rõhku ei pannud. Minu menüüd olid:
- lõherullid ma ei mäletagi mis täidisega... kaste oli mõnusalt sidrunine, no ja lõhe on lõhe eksole
- metsaseene supp - vot see oli mõnusalt tummine ja seenene, mina soovitan seda soojalt kui sinna sööma peaksite sattuma
- virsiku jäätisekokteil: mul esiti ei olnudki plaanis magustoitu võtta, aga kuna kelner parasjagu magustoidu valikut ette vuristas, siis tekkis isu momentaalselt. Kokteil oli ikka jäätisekokteil, tehtud puhtalt jäätisest ja virsikutest.
Nämm :)
Igatahes üldine mulje jäi hea, kuigi hinnaklassi poolest ma iga nädal seal just söömas ei käiks.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

"Lõherullid ingverimaitseliste Vahemere köögiviljade ja juustukreemiga" ?

Pirts ütles ...

see see oligi :)