neljapäev, november 09, 2006

Nädalavahetusel ootab mind ees mingit sorti shoppamise tuur. Nimelt on see seotud mu uue ametiga. Nüüdsest tuleb ka kohati kliente külastamas käia ja backoffice riietus pole just see, mis alati sobivaks võiks osutuda.
Eelisjärjekorras tuleks soetada endale vähemalt paar pükse, mis ei oleks teksad ja oleks hoiaks rohkem sooja kui mu olemasolevad "viisakad"mustad püksid.
Lisaks mõtlesin, et peaks kuduma endale valge mütsi ja salli (kui ma sobiva lõnga leian), kindad vist osutuvad liig suureks ettevõtmiseks?! ja kui praktilised need valged kindad ka oleks eksole...
Rohkemat ma esialgu plaani ei võta. Ülejäänu (kui peaks silma hakkama ja juhul kui mu kontoseis seda lubab) oleks lihtsalt boonus :)

P.S. Saapad esmaspäeval leidsin ja varbad on nüüd kenasti soojas :)

Kommentaare ei ole: