kolmapäev, juuni 27, 2007

On tulnud märkusi, et ma pole peale retseptide siia blogisse suurt muhvigi kirjutanud. Selgus, et mõningad püüavad blogi kaudu mul silma peal hoida.
Noh teadmiseks siis:
- ma olen see aasta juba tervelt 3 hüpet teinud. Hüppeid on nüüd kokku 51 (hüpperaamatus selgus inimlik viga, kus 40 hüppele järgnes 42... nii et baasis on hetkel vale number).
- ma elan endiselt Marjas
- koplikas saab minust tõenäoliselt mitte veel sel ega ka järgmisel kuul. Aga võib juhtuda, et suve lõpuks-sügise alguseks saab ehk sisse kolida.
- aknamees tuleb reedel aknaid mõõtma; ukse pakkumisi on tulnud täpselt 1 ja see on liiga kirves!
- ma olen aprillist saati 6kg alla võtnud
- nädalavahetuse veedan ma Pärnumaal mere ääres
- ja mul on ääretult vahva ja armas mees, keda ma armastan :)



Foto: Toomas


Jah, olge te lahked!

2 kommentaari:

Kris ütles ...

tahtsin ka juba viriseda, et miks midagi lugeda pole. Aga võta näpust, ometigi!
Ja millal, MILLAL, sa ükskord meile maale külla jõuad? Saan aru, et siin pole nii väga lõbus, aga see-eest on siin 2 neiut, kes vägaväga oma tädi näha tahavad. Seda enam, et sa sünnale ei tule. Ja oma ääretult vahva ja armas mees, keda sa armastad, võta ka kaasa!
Seniks KALLIIII meie poolt!

Parasiil ütles ...

no päris hea retsept jah :P