kolmapäev, oktoober 17, 2007

Üks vastus, palun!

Ma just tahaks teha asju iseendale. Nii mõnda aega. Võib-olla kuu või kaks. Või aasta.
Kas keegi teab, kuidas saaks nii, et tööl ei peaks käima, aga teatud kontole laekuks perioodiliselt endiselt mingi arvestatav summa?

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma ei tea kas sa just sellist vastust tahakisd kuulda , aga laps oleks küll väga iseenda asi ja 1,5 aastat laekuks pangaarvele täitsa arvestatav summa:)

Pirts ütles ...

njah, see on see ainus variant, mida ma hetkel kaaluda ei võtaks :)

Kristi ütles ...

kui sa hea lahenduse oled teada saanud, siis anna mulle ka teada. ma üritan seda välja mõelda juba pool aastat, kuid miskit head ideed ei tule.

isemõtleja ütles ...

Kui teada saad, räägi mulle kah.

Anonüümne ütles ...

Investeering. Äri. Nii seda asja vist nimetatakse.

Või noh. Rikas mees pidavat ka valikuvariant olema.

Pirts ütles ...

Seda bisnise värki olen isegi mõelnud. Mul on isegi idee, millega ma tegeleda võiks, aga see nõuab rohkem kui algkapital. Teisalt peaks see olema nii teistmoodi lahendus, et siinsel turul üldse läbi lüüa.
Muidugi, kes ei tee, sel pole ka tulemust loota. Eksole.