reede, oktoober 12, 2007

Lugu Kohukesest!


Mul on ikka päevi, kus mu keskmine nimi on ilmselgelt Kohuke.
Nimelt käisin paar päeva tagasi tiba ostlemas, sest ammu juba oli uusi kingi vaja. Lõpptulemus oli see, et kõndisin keskusest välja koos kingade ja seelikuga. See mind muidugi veel kohukeseks ei tee. Vist.
Point oli selles, et ma suutsin mõlema ostu puhul hinda nii valesti vaadata, et ma ei tea ise ka, kuidas ma sellega hakkama sain. Seeliku puhul läks paarsada krooni kallimalt ostuprotsess. Seeliku osas võib muidugi oletada, et ma vaatasin mõne kõrvaloleva eseme hinda. Kuidas ma aga kingade puhul 300 krooni väiksemat numbrit nägin, ei suuda ma siiani imestada. Eriti kui minu silmad nägid kolmekohalist numbrit, tegelikult oli tegu neljakohalise summaga.
Igatahes peale kingade eest maksmist tulin kiirel sammul pesupoest mööda ja otse keskuse uksest välja. Kes teab, mida ma seal veel korda oleks saatnud muidu!

Kommentaare ei ole: