neljapäev, august 21, 2008

2. päev - 21/08: Västeras

Hommikul ärgates vaatas vastu hall taevas. Praegu paistab juba auke ja toimub manifestisüsteemi oma andmete sisestamine.
Varsti saab ehk kamakontrolli ka tehtud :) Hästi läheb, saame hüpata ka!

Update 23:36 (Eesti aja järgi): Koha peal lennutab meid Cessna Caravan, mis mahutab 15 inimest. Oleme jagunenud kahe tõusu peale, kus ühes pundis 11 ja teises 12 inimest. Mõlemas üks kaamera.
Imelisel kombel on mind kah treeningplaanidesse arvestatud. Kuigi ma mingisse bigway'sse oma kogemusega mingit moodi ei päde. Eks ma siis muna asju, aga kogemus seegi.

Kokku tehti täna eriti kehvast suusailmast hoolimata 8 tõusu, millest ühel tuldi lennukiga sama targalt maha tagasi.
Väiksem punt sai hüppeid ka tõusu jagu rohkem. Ehk siis meie grupp käis üleval kokku 3 korda. Ühel korral istusin mina maas, sest kohalikud tandemid tuli ka ära hüpitada.
Kui ma esimesel tõusul nägin kõik kaugelt, siis teisel tõusul juba üsna lähedalt. Üldiselt on nii, et kuna minu senine kogemus piirdub max kehvasti lendavast 3wayst, siis mul on hämmingut rohkem kui rubla eest. Räägivad, et pean ikka kujundile ligi lendama ja kontakteeruma ka.

Homseks lubatakse paremat ilma, eks ma siis püüa oma lendamist kah parandada.
Õhtul aga saun ja loodetavasti videoühendus kodumaaga.

Kodumaaga oli ka tore ühenduses olla :) Kallid-musid kõigile sünnipäeva puhul!!!

1 kommentaar:

Parasiil ütles ...

hoia jääjäid kursis