esmaspäev, august 25, 2008

4. päev - 24.08: Gryttjom

Veetsime pool päeva Gryttjomi B lennuväljal, Gävles.
Rekorditiim läks esimesel hüppel 17-way'd püüdma, mille nad ka praeguse seisuga mitteametlikult ära tegid.
Seejärel läks neil 2 hüpet 20-way kokku ajamise peale. Viimane hüpe oli nii-nii lähedal. Täpsemalt öeldes ühe gripi kaugusel.

Ise sain kogu reisi jooksul kokku 11 hüpet (tahtmise korral oleks ka rohkem saanud). Tuleb tõdeda, et arengut võib vast silmaga märgata. Kui mind alul 10-way treeningplaanidesse sisse arvati, siis arvake ära, kui jahmunud ma olin. Mul oli siiani kogemust mitte hästi lennatud 3-way'des osalemises. Üldiselt need 4 hüpet, mis mul au oli suures grupis lennata, läksid iga korraga paremaks.
Ülejäänud aja harjutasime IPA-ga ligi tulemist ja levelil lendamist ja tuleb öelda, et need läksid ka iga hüppega aina paremaks :)

Kuigi naistevei jäi tegemata, siis ma olen väga rahul, et sinna reisile kaasa läksin.

Siin siis ka see kõneldud 17-way:

Kommentaare ei ole: