esmaspäev, veebruar 02, 2009

3 nädalat...

Uhh, ma loodan, et see aeg läheb nüüd kiirelt. Ja et õhtud eriti pikad ja liiga üksi ei tundu.

9 kommentaari:

alice ütles ...

kui nukker hakkab, oled alati külla oodatud!

Anonüümne ütles ...

Samad sõnad, lapsed tahaksid eriti oma ainsat tädi näha... ja mina oma õde muidugi ka.
Kristi

Anonüümne ütles ...

Pea vastu! Ära siis unusta, et Laevastiku on lähedal. Kuigi omast kogemusest tean, et esimestel päevadel ei ole ma kunagi seltskonnast väga huvitatud vaid pigem vastupidi:S
oll

Kadri ütles ...

ma tahaks kinno minna, a üksi ei viitsi kui Tiit titte hoiab ... lähme siis koos?

Pirts ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Pirts ütles ...

Ma arvan, ma vahelduva eduga kasutan need toredad ettepanekud ka ära :) Mul on hea meel, et olemas olete!

Rukkileib ütles ...

Ja kui jooksma lähed lasnamäele, siis anna teada. Seltsis segasem :-)

isemõtleja ütles ...

Ja kui siit mööda jooksma juhtud, või kuuma teed pakkuda!

isemõtleja ütles ...

n jäi puudu