kolmapäev, september 30, 2009

Elu Puhangu uulitsas

... on üldjuhul üsna tavaline. Tänaval endal ma mõtlen.
Aga minu korteris jagub põnevust küllaga. Nimelt puuriti eile minu magamistoa (enamustel on sama koha peal elutuba, aga no mis tähtsust sel on) seina auk. No nii 10cm läbimõõtu ja puha. Augu puurimine on osa maja soojustamise projektist, sest muidu majaseinad ei hinga ja võib hallitama minna ja mitu häda veel. Noh, mul pole selle ventilatsiooniava vastu midagi, kui sinna ka see tuulutusaparaat või midagi pannakse. Siiani pole pandud. Selle asemel on mul hoopis rulli keeratud oranz Jägermeistri fliissall. Ilmselt õhku väga läbi ei anna. Teisalt on õnneks sein 40cm paks ning sealt vihma sisse ei saja.
Küll sajab aga rahet sisse minu vannitoa ventilatsiooniavast. Millel puudub kah see ilus võre, vaid on umbes sama suur auk, kui mu magamistoa seinas. Selle vahega, et üldiselt see auk mind ei häiri ja ootab, kuni remont vannituppa jõuab. Aga nüüd see rahe krõbistab seal. Igatahes likvideerisin ma vannituppa hüppavate raheterajõnglaste rünnaku sellega, et tekitasin sinna ajutise võre paari maalriteibi riba näol. Noh nii, et õhk ikkagi läbi käiks.
Ma vist puudusin sellest matemaatika või füüsika tunnist, kus räägiti, kuidas rahe alla sajab. Kuidas see rahe sinna ventilatsiooni jõuab, ah? Olgu mainitud, et mu vannituba asub põhimõtteliselt keset korterit ja see ava ei suundu mitte kohe otse õue. Ma olen hämmingus.

Kommentaare ei ole: