neljapäev, jaanuar 19, 2012

Ole nähtav!

On märg ja on pime, aga mina otsustasin ikka rolleri kasuks. Täna hommikul. Olgu öeldud, et ma olen ikka üsna arg ja ettevaatlik selle riistapuu seljas. Näiteks ma võtan alati kiiruse maha, kui ees on jalgratturid ning ma ei tee kunagi möödasõitu kurvi peal. Sest noh, jalgratturid on... ettearvamatud (, aga mitte salapärased nagu siilid), samuti mõned rolleriga kihutajad. Neil on aeg-ajalt komme out-of-the-blue välja ilmuda.
Olgu öeldud, et Hollandis on jalgratturitel pimedal ajal tuled kohustuslikud. Mitte helkurid, aga tuled peavad olema.
Täna ma oleks peaaegu ühe jalgratturi alla ajanud, sest see tont sõitis ilma tuledeta. Õnneks ta sai ainult peegliga pihta ja mina pääsesin ehmatusega. No kus kurja on inimeste mõistus, et nad pimedas ilma tuledeta sõidavad. Kogu tegevus toimus sirge peal ja kui oleks kuiv olnud, oleks ma seda tonti kindlasti näinud varem kui 2 meetri pealt. Aga noh oleks-poleks siin ei aita. Hea, et niigi läks. Huhh, võttis ikka südame alt jahedaks küll.
Deem inimesed, kandke helkureid ja tulesid ja mida iganes, et teid näha oleks!

Kommentaare ei ole: