pühapäev, jaanuar 01, 2012

Üle uksepaku 2011/2012

Möödunud aastaks ma väga eesmärke ei seadnudki. Välja öeldud eneseliigutamise ja raamatu lugemise edendamise osakonda olen hoolega täitnud.
Eneseliigutamise osas leidsin enda jaoks aasta teises pooles taas jooksmise, mis minu jaoks mingil eluperioodil kohutavalt vastumeelseks oli muutunud. Eesmärgiks pandud 10 km alla tunni joosta sai teostatud. Võistluste ametlik aeg 55:01 ja kord treeningu käigus joostud 53:33 on täitsa märkimisväärt tulemus. Nüüd tuleb leida järgmine üritus, mis motivatsiooni üleval hoiaks ja kui jälle soone peale saab, siis võiks 50 minuti piiri püüda. Pikemad distantsid pole minu "teetass", nii et tuleb ajalisi eesmärke seada :)
Raamatuid olen ka väikese riiuli jagu ikka läbi lugenud. Kord rohkem, kord vähem. Aga sellist hetke, et raamatud pooleli pole, eelmine aasta vast ei olnudki.
Aastaks 2012 ma ka lubadusi andma ei kipu. Põhieesmärk on vast oma hinges jälle tasakaal leida. Jätkuvalt püüan jooksurütmi sees hoida ja regulaarselt end liigutada ning ka raamatuid ei plaani nurka visata. Tahan rohkem "kultuursem" olla ning vähemalt üht siiani külastamata kohta siin maamunal soovin ka külastada.

Kommentaare ei ole: