neljapäev, oktoober 21, 2004

Celery, Abor, Circöö... ptüi...

Kui nüüd ausalt öelda, siis inimestel on ikka kõikvõimalikke naljakaid nimesi. Täna külastas me boksi Pärnu mnt majas noormees nimega Arbo-Karl Bramanis? No kes krt paneb eestlasele sellise nime???? Kui eile sekretär helistas, et kohtumist kirja panna, oli mul ikka meeletult raske naeru tagasi hoida... Ardo... ei, Arbo! Argo siis... ei Arbo - ah Arbo! No õnneks oli tibil teisel pool toru ka huumorisoont ja ei solvunud ega visanud toru hargile - aga tõsimeeli mina esimese korraga küll pihta ei saanud, mis või kes see nimi oli.
Igatahes pole tõenäolisel Arbo vanemaid just õnnistatud erilise vaimuhiilgusega. Tegelikult on selle noormehe elu ikkagi suht kerge võrreldes mõne Celery (nt. küsitakse inglise keeles nime, vastad My name is Celery... yeah, right, and my name is Onion... vahva!). Või siis teine näide inglise keelest laenatud nimedest: üks Eestimaa pere suutis oma vastsündinule nimeks panna Aiem Henre, ei tea, kas teisele lapsele pannakse nimeks Aiem Nothenre??? Igatahes kätt tahaks suruda küll neil ajuhiiglastel ja võib-olla kingiks mõned lilledki.

Pirts - oi, ma olen õnnelik oma lihtsa nime üle - täh issi-emme :)

2 kommentaari:

Toomas ütles ...

hee,

ma mõtlen et jaapanlastega tekib su nimel tiba probleeme, aga need ilmselt ei loe;)

wolli ütles ...

vat kui sa TÕELISELT hääd nime tahad, siis abiellu iti pealiku, kvaliteedijuhi või peaministriga. ;)