reede, oktoober 29, 2004

Hallo Viin! Täna!

Niisiis saab täna õhtul toimuma üritus nimega Hallo Viin, mida on kodanikud Kungla tänavalt juba terve nädala promonud: toimub! ei toimu.... toimub! ei toimu.... ja nüüd lõpuks kõigi maade Kungla kommuuni austajate rõõmuks see üritus siiski toimuma saab. Jehuu!!!
Noh, mis meil siis täna oodata on.... hunnik kunstniku hingega selle, kellest ma üldjuhul suurt aru ei saa ja kuid innukalt alati kaasa üritan vestelda... tõenäoliselt miskit minule natukene arusaamatut ja mitte nauditavat muusikat (aga on olnud ka juhuseid, kus Kungla tänaval on mängitud minu veregrupile sobivat muusikastiili).
Süüa ei saa... juua ka mitte.
Kuna eelnevat arvestades tekib kindlasti teil, kallid kaaskannatajad, arusaamatus, miks mina sinna üldse ronin. Noh, esiteks, on seal paar vana klassivenda- ja õde ja veel mõned tegelased, keda alati tore näha on. Teiseks on ka neiu Jänx kohal, mis tähendab seda, et täpselt 19:30 saame meie Baltijaama lilleputka juures kokku, siirdume lähedal asuvasse tuntud napsu ja snäki poodi 'Ararat', kust me haarame kaasa teatava summa eest endale suupärast kraami ja siirdume siis trammi peale, et sõita Kalamajja õhtut veetma. Niisiis saab löögilt lahendatud seltskonna, joogi ja söögi probleem.
Aa, miks me ei tee neiu Jänxiga privaatpidu? Sest Kungla tänava üritustel on alati sellist rahvast, keda kõrvalt on tohutult põnev ja mis seal salata ka ääretult naljakas eemalt vaadata. Ja kõrvalt vaatamises oleme me Jänxiga ääretult sobiv paar, nimelt meie maailmavaated selles osas kattuvad nii ca 95,73% ma julgeks väita!
Nii et tõotab tulla kui mitte mitmekesine, siis lõbus õhtu sellegipoolest!
Nüüd palun soovida mulle edu ja jaksu ja rõõmsat meelt!
Ja kui ma homme elus olen, siis ehk saab ka aimu, mis ma korda saatsin või ei saatnud!
Seniks ka teile, kallid kaaskannatajad, jõudu ja jaksu ja rõõmsat meelt!!!!

Kommentaare ei ole: