kolmapäev, oktoober 27, 2004

Hädas oma kaelaga

Nüid on kuri karjas... juba teist päeva on minu kael kange ja mitte ei taha järgi anda. Päris kaelatuge õnneks vaja ei lähe, aga liigutused on sellegi poolest mõningal määral limiteeritud.
Kõige kurvem on see, et pole minul õrna aimugi, mille pärast tema kange on ja mis abiks oleks. Kuigi mul on kaks aimdust, mille pärast: kas olen külma saanud, mis tundub tiba kahtlane, sest ma olen nii korralik tüdruk olnud ja salla kaelas või kõrge kaelusega kampsuneid kandnud. Teine variant on, et ma olen oma kaela lihtsalt kõige labasemal kombel ära maganud - padi on vist liiga madal ja kael vale nurga all??? Deem, suuremat patja küll ei taha, siis ma ei mahu ju selle kõrvale magama enam. Kah jama ühesõnaga.
Aga kuidas vaevast lahti saada? Tahab keegi mulle sellest rääkida? Massaazi ei taha... aitäh... eile proovisin ise seda niput, aga õrnalt katsudeski oli suhteliselt valus. Miskit head salvi on seks puhuks? Viin vist sellise mure puhul ei aita, kui siis mingiks hetkeks, kui lihtsalt ei tunne, et valutab...
Jama värk, teate! Kui kellelgi on mõni hea nipu varrukast võtta, oleksin tänulik, kui selle mulle edastaksite...

Seni propageerin Jägermeistri joomist oranzi salliga ML-i avarustes :)

1 kommentaar:

Toomas ütles ...

No meil on ju veel üks kangekaelne tegelane liikvel majas, st mitte pidevalt, aga aeg-ajalt..... Kõikide maade kangekaelsed, ühinege!