teisipäev, november 23, 2004

Inimesed on ilusad ja head?

Oi, ma ei või... ma olen kuri praegu... ikka suhteliselt kuri! Karjuda tahaks lausa...
Kuhu kadunud inimeste mõistus? Tahaks keegi sellest lähemalt rääkida???? Ma kohe kuulaks.
No ma aru ei taipa, kui sa ütled kolm korda ühte ja sama lauset - teadke, ma mõtlengi seda, mitte ei oota, et mind ümber veendaks!
Kui ma seletan, et milleks mul on midagi vaja teatud aja jooksul, siis seda sama kolmandat pidi väljendades ei muuda aja pikkust mitte kui grammi võrragi ei lühemaks/pikemaks vms.
Miks peab inimestele kõik puust ja punasest ette tegema... kas mõtlemine on tõesti limiteerituks muutunud? Et minu limiidiks on 5 minutit ajutööd päevas ja ülejäänud lihtsalt olen???
Krt, tulge mõistusele, kallid seltsimehed/naised/tütred/pojad!!!
Tänan tähelepanu eest!

Enamustel juhtudel siiski ilus ja hea...
Pirts

Kommentaare ei ole: