esmaspäev, november 29, 2004

Eh, ma ei või...

Sport massidesse! võiks selle ülltitise nimi pigem olla. Tehke aga rohkem sporti. Mina omaarust olen ka täitsa talutaval ja piisaval määral teinud, aga tuleb nii välja, et vat ei ole.
Nimelt tegin mina üle mingi aja jõutrenni reedel (kolm päeva tagasi siis). Tulemuseks olid oodatavalt laupäeval tiba tunda andvad jalad ja pepu. Mis aga oli täiesti ootamatu, on see, et alates eilsest saati valutavad minu käed, mis tähendab seda, et üle 90 kraadised liigutused on täiesti välistatud... Niisiis, mõelge ise, kui põnev mu elu nüüd on: riietumine on suht nõme tegevus, eriti igasuguste ülepea käivate asjade lisamine ja eemaldamine - aga mul pole teistsuguseid pluuse! Live with it!
Järgmine omaette nähtus on juuste kammimine ja patsi panemine... nagu miski hädapätakas... enne tuleb käsi venitada, et need juusteni painduksid.
Noh, tegelt mõned täna tööl nägid ja kuulsid, milline äpu ma hetkel olen. Endal on ka hale, kui aus olla... tahaks lahti saada sest valust.
Öö tuleb ka suht kehva unega, sest käsi tuleb kogu aeg sättida nii, et need kõveras poleks ja käte peale toetumine on ka suht paha-paha tegevus.
Ühesõnaga kui homme õhtuks paremaks ei lähe, tuleb kolmapäeval ujuma minna ja siis edasi vaadata, mis saab :)

P.S. Kas keegi head massööri oskab soovitada???? V.a. Kalle!

Kommentaare ei ole: