kolmapäev, juuli 27, 2005

448 MEM

Nüüdseks olen ma täiesti veendunud, et see auto tuleb kiiremas korras maha müüa. Arvestades kõike seda, mis tolle masinaga tema ostmise ajast (jaanuarist 2005) kõik juhtunud on. Peale tänast väikest sõitu, olen ma kindel, et see auto ise otsib avariilisi situatsioone ja võimalust mingi teise masinaga külgi-nina-või-ma-ei-tea-mis-kohti-veel kokku kriipida.
Nimelt laenasin mina seda autot täna sihtotstarbelisel eesmärgil käia üks ring Nõmme turul. Ühe umbes 200-300 meetrise sirge jooksul sain mina kahe lamba pärast korralikult ABS-i tööle - isegi signaali polnud aega anda. Nimelt kõigepealt arvas vastassuunast tulev ja vasakpööret teha sooviv auto, et minu nina alt on seda kõige parem teha. Läks nii 10 seki mööda, sain miskisuguse pisikese hoo sisse ja vaata imet, nüüd keeras kõrvalteelt lammas nr 2 vasakpööret tegema. Uuesti pidurid põhja! Tänasin õnne, et taga liikuv kaubik oli aeglase taibuga ja sellele punasele masinale tagant sisse ei põrutanud.
Järgmine mõte oli see, et SEE masin tuleb kähku maha müüa. Ta on ohtlik, ma ütlen teile!

Kommentaare ei ole: