pühapäev, juuli 31, 2005

See nädalavahetus jälle möödas... no praktiliselt möödas. Lühikokkuvõte siis selline:
Reedel sain An2 pealt täiesti pandava exiti. Kuigi olin veendunud, et suudan seal jälle rokkima kukkuda. Selle eest lihtsalt hüppasin välja ja olin marukähku kõhu peal. Plaanitud träkkimisest ei tulnud suurt midagi välja, sest enamuse ajast vahtis mulle seal suur pilv ainult vastu. Kui selgemaks läks sai siis ka träkkimist proovitud. Tuli välja küll - ei võtnud seekord kõikuma ega midagi. Eks proovib korra veel, siis saab aru, kas tuli kogemata välja või saab ka edaspidi hakkama.
Õhtu jätkus K. sünnipäeval. Kindlasti oli sünnipäeva lapsel ja teistel tema kaaskondlastel hea kohale jõudes ukse kõrvalt pingilt üks koogike leida. Ma olin nimelt selle varemalt sinna poetanud, et seda natukenegi päikse käes olemisest säästa. Sünnipäev oli ise vahva, seltskond samuti. Telksaunas sai esimest korda ära käidud - täitsa vahva värk :) Lõkke ääres lällatud ja täitsa normaalsel ajal ka magama mindud. Hommikune basseinis käik oli ka mõnusalt virgutav tegevus!
Ainuke asi, milles mõndadega kokku leppisime, oli see, et nii vähese viinaga enam peole ei minda ja brändi ei maitse endiselt hästi.
Laupäeval sai ring lennuväljal ka käidud. Kuigi miskeid alkohoolseid jääke mu sees ei olnud, polnud mingit tahtmist lennukisse ronida. Maa pealt oli seda asja seekord parem jälgida.
Tänase ehk siis pühapäeva olen ma kuulutanud puhkepäevaks. Sai ohtralt magada ja elu võib jälle edasi minna :)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

sünnipäevalaps kirjutatakse kokku muide :)