teisipäev, september 13, 2005

Ma nägin kah langevarju unenägu. Siiani olin ainult hüppamisega seoses seda näinud, kuidas ma 5 sekundit lugesin.
Aga unenägu oli ise selline:
Vabalangemise osa vist nagu polnudki, vähemalt hetkel ei meenu. Aga avan mina varju ja see avaneb otse minu ette paralleelselt maaga. Ühe poole tropid on nagu kõik ühe köiena varjuni välja. Peakohale mul seda asja saada ei õnnestunud ja tropid ei liikunud ka ja nii sai patja tõmmatud ja põhivari minema lastud. Sang kah järgi ja varu avanes täpselt samamoodi ette. Varu oli musta värvi ja valgete õmblustega. Kah oli sarnane imeasi troppidega, aga vari lendas kenasti pea kohale ja juhtida sai teda ka. Varju all olemise aeg oli miskipärast väga lühike. Maandumine oli ka hästi pehme, nagu oleks trepiastmel alla astunud.
Vot selline uni oli täna.

Kommentaare ei ole: