teisipäev, jaanuar 17, 2006

Jooga!

Sai siis eile üle vaadatud, mis värk on. Väga vahva oli. Kuigi mul oli vahepeal küll tunne, et mul on ora sees ja ma ei paindu küll kuhugi poole - eile oli rõhk alaselja harjutustel - aga vaikselt hakkas venima küll ja täna on küll nats tugevam tunne :)
Järgmine esmaspäev jälle :)

3 kommentaari:

Kristi ütles ...

viimasel ajal soovitatakse inimestel joogasse minna, et pidavat lõdvestav ja rahustav olema. mina pole suutnud isegi mõelda joogasse minekule. kui trenni, siis ikka nii, et peale trenni on pluus märg ja keha väsinud.

Pirts ütles ...

Noh, eks ta selle venitamise koha pealt hea ongi... et muidu rassid ja rassid ja siis hea lihased kõik välja venitada... kusjuures, ma avastasin seal nii mõnedki lihased, mille olemasolust mul siiani aimugi ei olnud :)
Aga jah, kord nädalas on ka täiesti piisav, muu ajal siis kepslen või tõstan või midagi...

Kadri ütles ...

nii, kui ma tagasi eestlaseks tulen, siis tahan sinuga joogasse tulla. ma olen kahel aastal sügishooajal käinud ja igatahes meeldis. vist asi selles et mul kordinatsioon niuke kehva on. no ei meeldi mulle joosta ja aeroobikat teha. aga eks igaühele ongi oma vaja. et siis, võta mind kaasa Pirts :)