neljapäev, jaanuar 12, 2006


Tänane päev venib ja venib... Hommikul oli ootamatu (no tegelt kalendris kirjas, aga ma lihtsalt ei mäletanud) koolitus, mille otstarbekus antud ajahetkel mulle tiba arusaamatuks jäi.
Ja nüüd siis venib 2-ne tund juba järjest, varsti vist kuulen aja tiksumist kah kuskil nurgas...
Aga täna siis üle miski aja jälle trenni (homme teretavad mind tõenäoliselt ehmunud lihased), loodetavasti jätkub kannatust kaks korda nädalas ennast näole anda... Praegu olen võtnud plaani jooga ja bosu (tundub vahva asi olevat, aga eks paistab, kui seal ka tegelikult ära käin) ja siis mõned korrad BP-i kah sekka. Jalutan ma tööle igal hommikul niikuinii ja nüüdsest rohkem koju ka (kokku nats alla 8 km-i päeva kohta) - pole ju paha.
Dieeti ma kah ei plaani pidada, küll aga süüa vähem rasvast ja magusat :)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

kle maitea, vaata ette, tead ju küll, kuhu naisterahval see kaalukaotamine esimesena mõjub...