reede, jaanuar 06, 2006

Rubriik: toitumine (gurmaanluseks seda nimetada ei saa)

Sportlik huvi tekkis, et kuidas on elada "tervislikult" toituva inimese kehas. Niisiis on tänase päeva eesmärk süüa võimalikult süsivesiku vaest värki.
Hommikusöögiks oli kaerahelbe puder - vot selle süsivesiku värgist ma ei tea ma midagi, aga teraline värk ja peaks kärama küll.
Äsja sai sisse aetud lõuna, mis sisaldas endas kurgi-kapsa salatit, pirni ja kodujuustu maitseroheliga. Greibimahl oli ka. No kapsast ma küll nii palju süüa poleks tahtnud, aga ma ei jätnud jonni.
Mul on küll kahtlus, et varsti on mul jälle kõht tühi. Mul veel laual mahla järkub ja üks pirn on veel tagavaraks.
Samas lubasin õhtuks makarone hakklihaga teha. No ma kahtlen sügavalt, et ma seda nälgas näoga kõrvalt vaatama jään. Aga siis on juba õhtu ka ja päev peaaegu läbi.
Igatahes ma hoian teid kursis, mis tunne mul õhtuks tekib (enne kui makarone tegema hakkan).

5 kommentaari:

mno ütles ...

Kust sa võtad, et süsivesikute vaene toit tervislik on? Tervislik on ikka siis, kui on parajal määral kõike: süsivesikuid, valke, rasvu, vitamiine ja vett.

Pirts ütles ...

Noh, ega ma arvagi, et see nüüd tõsi on... nii need tegelased ise väidavad. Ja ma olen suht veendunud, et nii päevasat päeva toituda oleks ikka maru nüri.
Kui Sa vaid kuuleks, kuidas mul üks töökaaslane siin räägib, et asju tuleb veel õiges järjekorras süüa... uhh!

Toomas ütles ...

paistab et kevad ja hooaeg tuleb:D

Kristjan Kuru ütles ...

Ära salad-eating-bitchiks küll hakka :p

Pirts ütles ...

Noh, täiskõhu tunne kestis täpselt kella 16-ni, siis tahtis nälg silmnägemise ära võtta :(
Enam nii ei tee :)