esmaspäev, juuli 24, 2006

Riia Palsam, Karin ja Sven


Foto: Sven
Ehk siis lugu sellest, kuidas ma Leigo talus käisin.
Reede kulges suuremate viperusteta. Esinemine tuli enam-vähem välja. Kuigi ma monitorist peale klahvide suurt miskit ei kuulnud, siis ei oska päris täpselt öelda. Kunagi, kui ma pilte saan, näitan ehk teilegi milline Riia Palsam välja näeb :)
Muidu mängis, nagu juba tavaks saanud, DJ Ervin meile öö otsa mussi ja selle saatel sai isegi vee peal tantsitud. Öises repertuaaris oli veel erinevaid alkohoolseid jooke (rumm, jääger, brändi... võib-olla oli veel midagi), mida suurelt osalt sai koolaga segatud, seni kui viimane otsa sai.
Laupäeval oli plaan ärgata lõunasöögiks, aga nagu ikka ei läinud päris nii, nagu plaanitud. Enesetunne oli loid, aga katki polnudki. Noh, aga ma polegi mingi lihtne inimene, et katki peaks olema, eksole.
Vaatasin siis mõndade seltsilistega rõdult, kuidas üks seltskond nabatantsu harrastas ja teised endale vildist mütse tegid. Ahjaa bongodel põristati ka.
Peale lõunasööki otsustasin lõunauinaku kasuks. Selle käigus magasin ma maha (kuuldatavasti) ohtrate vägisõnadega regilaulud ja ühtlasi ka tagasisõidu Tallinnasse.
Oma kurbust teisele üritusele mitte jõudmisega lahendasin ma ohtra koguse viina-siidri kokteiliga (nonalkohoolne jook oli selleks ajaks juba ammu otsa saanud). Ja ansamblist Regatt ei oska ma ka midagi rääkida, sest kui ma otsustasin seda bändi kuulama minna, oli neil viimane laul käsil.
Igatahes pühapäeva hommikul oli suht OK olla, kui räme uni välja arvata. Kas oli öine suitsusaun või tegelikult veel mitte kaine olemine selle põhjuseks - mina ei tea.

Kommentaare ei ole: