esmaspäev, juuli 09, 2007

Mini Parasummer 2007

Laupäev, 7. juuli Kuusikul.
Lennuväljal oli olemas manifest, hüppemeister, 4 hüppajat ja lennuk. Üks asi oli üle ka, õllepurk me näpu vahel.
Ja nii me siis vaatasime seal päikse käes, kuidas saast ilm Kuusikult mööda läks.
Algas mini Parasummer 2007.

Pühapäeva hommik see-eest läks käbedamini käima. Piloot nimelt teatas, et kohe läheb ilm ära ja kohe tuleks üles minna. Ajasime 4 soomlast maast lahti ja kähku pakkimismattide juurde, lisaks olin kohal veel mina ja Triinu ning hetke pärast oli näha saabumas Kaidot. Lippasime doomikusse varjude järgi. Tõusule sai veel kirja IPA ja mambur. Tõus täis, kamad selga ja lennukisse.
Plaan oli 3-way Triinu ja Kaidoga. Me Triinuga koos välja ja Kaido järgi. Ilus hüpe oli. Püsisime Triinuga ilusti algusest peale koos ja selgus, et kui vaja, küll ma siis ikka painutan ka :)
Kohati oli me lähedal ka Kaidot näha. Korra üritas ta mulle ka selga kukkuda.
Teise hüppe plaan oli selili kukkuda. Mis isegi enamasti õnnestus. Spinni tahtis ainult kohati sisse lüüa. Ei teagi, millest see tuli?
Maandudes leidsin pika heina seest üles aknaraami (õnneks klaasita) ja nüüd kaunistab suur sinikas üht mu säärt.

Tundub, et nende kahe hüppega mu selle aasta Parasummer piirdubki. Aga ma teen selle tasa, sest eilsete hüpete järel on tulnud tagasi hüppamisetunne :)

Homme Horvaatiasse!!!!!!!

1 kommentaar:

Kris ütles ...

Paluks nüüd Horvaatia reisi muljeid ja pilte!!!