esmaspäev, aprill 06, 2009

Seitse nopet

Kuna siin mitmelt poolt on utsitatud, siis seitse päevavalgust kannatavat fakti minu kohta tuleb nüüd:

1. Olen poole kohaga pedant: mulle ei meeldi põrandal vedelevad riided, isegi sokid mitte. Lisaks ei salli ma kui asjad võetakse ühest kohast, aga tagasi pannakse kuhugi mujale.
Teisest küljest ei häiri mind üldse kapi- või lauanurgal lebavad ümbrikud või segadus jalanõuriiulis vms.

2. Ma leian, et kodus on igasugused riided ja aluspesu ilmselge liialdus. Vajadusel on abiks villurid ja hommikumantel.

3. Ma olen avastanud, et minust on isegi köögis asja. Siiamaani on enamus mu kokanduskatsetusi päris söödavalt ja maitsvalt välja kukkunud. Tõsi, viimasel ajal mind kokkamas väga pole nähtud. Ilmselt tuleb see sellest, et hetkel puudub mul korralik köök ja olgem ausad pole ka kellele kokata ja üksi ma sellist omakokkamise pajatäit ära ei söö.

4. Mulle ei meeldi kui oma hilinemisest (noh ikka rohkem kui veerandtunni jagu) ei teavitata.

5. Usun, et kõigel, mis meiega juhtub, on mingi põhjus ning et kõik tuleb meile endile ringiga tagasi.

6. Ma püüan inimestes ja ka tegevustes ikka esimesena leida positiivseid jooni, kuigi mõnikord teevad eelarvamused oma töö.

7. Usun, et kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab ehk et optimism ja positiivsus on edasiviiv jõud.

Kommentaare ei ole: