pühapäev, aprill 12, 2009

Taarast - pudelitest, mitte vanade eestlaste jumalast

Viisin täna taarat. Seda oli kogunenud paras hunnik. Tulemuseks oli kaks edasi-tagasi sõitu ja 77 eeku. Ma täpselt ei tea, aga kahtlustan, et enamuse sellest ma kulutasin taara viimisele juba ära.
Edaspidi lähevad kõik minu pudelid maja kõrval olevasse taara prügikasti.
Rohkem ruumi ja vähem jama.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

seotud teemal: http://peeterpaul.motskula.net/2009/03/25/tere-hommikust-situkad/

Maris ütles ...

Ma ühildasin viimati taara viimise poeskäiguga ja sain selle peale taignarulli tasuta. No just nimme oli taignarulli vaja ja kasu oli küll märgata.
Kodus küll aina noritakse, et ma korjan taarat ilmselt teadmises, et äkki kunagi taarahinnad tõusevad.

Maris ütles ...

aga ükskord muidugi korjasin küll tükk aega ja siis suutsin selle tseki vist ära visata :| Igal juhul kadund ta oli.

Pirts ütles ...

See kadumise oht on küll ja minu meelest need kehtivad kah mingi konkreetse aja: kuu või nii. Edasi on nad kah ainult paber trükimustaga.

Anonüümne ütles ...

http://nutusait.blogspot.com/2009/04/pakendi-tagatisraha-ehk-pant.html